k dalkarum - jo, tohle je problem. resitelne by to bylo castecne tim, ze na dalkove studium by se mohl prihlasit nekdo, kdo ma napr. alespon odpracovano 5 let v praxi nebo je mu vic jak 25 apod.
jinak vsechny tri body jsou skutecne bezne, setkavam se se vsemi (dalkare ucim)
je bezne, ze student nezvladajici prezencni formu prejde na dalkove
ano, je pravda, ze se dalkarum delaji ustupky a to znacne. a vite proc? opet je za tim politika a dotace na distancni vzdelavani🙂 to je bordel, co?
Abych se přiznal, já dálkově studuju, a to proto, že vydělávat si zkrátka musím a mám standardní pracovní dobu už nějakých 6 let, takže dálkové studium je v současnosti jediná pro mě možná forma vzdělávání. A jako kacuro studuju to, čím se neživím a jen pro to, že mě to baví🙂 A když člověka něco baví, tak pro to taky něco dělá, informace si vyhledává, hodně čte, zajímá se a hlavně neopisuje🙂 Já měl rád taháky na střední (občas), ale vytvářel jsem si je vždycky sám a to bylo samo o sobě produktivní, alespoň jsem si něco zapamatoval. Nejhorší jsou taháky okopírované že se na ně člověk ani nepodívá. A dneska se člověk ani s tím okopírováním nezatěžuje jak se zmiňuje kacuro.
Bohužel máte pravdu, že devatenáctiletí chlapci a děvčata, kteří dělají jinak prd a po maturitě jdou hned na dálkové studium a ještě k tomu na soukromou VŠ, jdou skutečně jenom za zábavou a za laciným diplomem. To je špatně.
Trh práce je pak sice většinou nemilosrdně semele, ale i zde existujou výjimky když mají studentíci někde papínka či známé.
Nebo jsou i extrémy s kupováním diplomů (viz politici na soukromých ba i státních! školách).. Ale to už opravdu nabourává samotné paradigma vysokého učení..
a jeste jednu myslenku a jdu neco delat...