Zaregistrován
6. 11. 2008
nehledě na to, že pokud ji tam najdeš, tak to neznačí ani zdaleka její reálnou cenu nyní(a nemá cenu srovnávat nesrovnatelné)
Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Zaregistrován
19. 10. 2011
ok moc vám děkuji a omlouvám se za nejapné dotazy jsem nadšenej nováček a ještě pořádně nevím co a jak každopádně moc děkuji
Zaregistrován
10. 6. 2006
Ale do frasa, tak asi nedokáže, je taký problém mu odpovedať bez toho aby sme sa snažili poukázať na to, že je nemehlo? Ty si turtle nikdy nezačínal? On tu má pár príspevkov a v rámci zberateľstva je to asi nováčik, no ale tak no a? Ja tomuto nerozumiem, preto som dlho neodpovedal, ale toto sme si mohli odpustiť.
Zaregistrován
23. 12. 2009
Kdyz sem zacinal tak sem nemel o CoinArchives, Acsearch, ebay apod ani potuchy...
Přebytky antických mincí http://imince.net/?cat=2
Katalog účelových známek http://imince.net/katalog-ucelovych-znamek/
Zaregistrován
16. 2. 2008
Archypov napsal/a:
Ale do frasa, tak asi nedokáže, je taký problém mu odpovedať bez toho aby sme sa snažili poukázať na to, že je nemehlo? ...
No jó porád🙄
a nejhorší je že máš pravdu👿
porušil jsem pravidlo které tu sám tolik propaguji, sorry.
😳
Zaregistrován
6. 7. 2009
Zaregistrován
9. 3. 2010
Misak, ale ak mu niekto tú mincu určí a ocení, tak ho to ďalej neposunie, pretože najbližšie bude znovu chcieť niečo určiť a oceniť.
Problém je ten, že sa skúsenejších nespýta na to čo má spraviť pre to aby si vedel v budúcnosti mincu určiť a oceniť sám.
Zaregistrován
10. 6. 2006
Je tu veľa ľudí ktorí sa zberateľstvu nevenujú, ani nemajú tieto ambície. Jednoducho dostali alebo našli nejakú mincu a chcú poradiť (často sa tu zdôrazňovalo, že toto fórum má aj osvetový charakter), preto nemusia skenovať všetky portály, myslia si, že odpoveď nájdu tu, pekne poďakujú a porúčajú sa...
Zaregistrován
9. 3. 2010
Príspevok č. 340
... jsem nadšenej nováček a ještě pořádně nevím co a jak ...