Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith

Poradil by někdo s datací hodin? Vím že fotajsou strašná ale zatím jiná nejsou.
Obrázky:
Hromadím věci z WWI a II, ale sbírám krámy na kavaleristu a pro koně z WWII
http://www.kvh.estranky.cz/

=nick]
ten výraz že strašné fota je veľmi mierny.Chce to lepšie fotky a takisto foto stroja.To kyvadlo tam rozhodne nepatrí,je z iných hodín.Ak chcete dajte mi mailovú adresu.
[/quote
Nechci polemizovat, odborník nejsem, ale to kyvadlo tam podle mne patří - viz stejný motiv na ciferníku.

ospravedlňujem sa,nevšimol som si druhé hodiny,pozeral som len tie prvé z porcelánovým ciferníkom a podľa toho nastalo nedorozumenie. Tie secesné hodiny č.2 by som datoval do rokov 1890-1910,môže byť Junghans alebo Becker alebo úplne iný výrobca.Bez fotiek sa určiť nedá.

Díky moc, jakmile budou lepší fota i strojku tak je sem vložím.
Fenix 188 ty první fota nejsou z FB, ale jsou i na FB. Jsou totiž moje. Vložil jsem fotografie do více skupin, protože víc hlav víc ví. Je to problem?
Hromadím věci z WWI a II, ale sbírám krámy na kavaleristu a pro koně z WWII
http://www.kvh.estranky.cz/