Moderátoři: smith, babygulka, regula_jan, kolo101
Zaregistrován
12. 6. 2012
Tak jistě, že je připuštěna. Teoreticky. Ale docela rád bych to viděl i prakticky. A když už to někdo použije, jak to v Ober Unter budou razítkovat? Na FDC to nějak udělali, ale na lontu?
Zaregistrován
7. 6. 2011
mozna ze to malujou......😆
Zaregistrován
12. 6. 2012
I Rakušáci mají automatové známky, ale k nám se moc nedostávají:
Obrázky:
Zaregistrován
21. 12. 2013
Oraženo velmi ledabyle 🙄 .
Zaregistrován
20. 2. 2015
Dobrý den. Jsem začátečník a mám několik takovích dopisů jedná se hlavně o faktury jsou v hrozném stavu váleli se někde na půdě, Většinou patřejí jednomu jmenovateli Panu Reslerovi s Chomutova , Jsou tam zajmavé razítka a na některých dopisech je vidět hlubotisk nějakého razítka nevím jestli to je poštovní nebo vírobce papíru , Můžete my ktomu něco vzdělit ? Po případě zda-li to má nějakou hodnotu. (vím že je to v hrozném stavu ) Díky Karlos729
Obrázky:
Zaregistrován
3. 3. 2015
Kleehe napsal/a:
Koukám na to razítko, co by to mohl být? že by CHEMNITZ?...i když, že by vedle M mohlo být E? těžko říct...
Zoubkování 9,5? Nemá někde DV? U toho U ve slově KREUZER to vypadá jako žlutá skvrna vlevo nahoře? Ale z toho obrázku moc detailů člověk nevidí.
Na ceně nezáleží, to nejdůležitejší je, že Ti sběratelství přináší radost..ať už sbíraš to a nebo ono. Já se poslední dobou zaměřuji v merkurech jen na ty co mají razítko z českého území a merkur z Liberce mi dělá největší radost, protože je z místa mého rodiště🙂, i když stál jen pár stovek.
u této emise se jedná o dvě varianty tisku a to s přebytkem barvy/což je tato známka/ a známky s malým množstvím barvy v obrazu známky
Zaregistrován
12. 6. 2012
Když už jsem si tak vzpomněl - existuje nějaký soupis soutisků (pře-tiskových desek) Ortspostmarken? Fernchenbauer v tlusté knize má jen vyobrazený jeden celý arch a dále to nerozebírá.
Obrázky:
Zaregistrován
3. 3. 2015