Moderátoři: smith, Koniáš

sandman

Uživatel
#41 - 21. 8. 2023, 20:04

Ačkoliv vím o písku mnohé, jeho fotografování jde mimo mne. Nemám na to technické a ani časové možnosti. Nicméně na Facebooku se dají najít krásné obrázky písku od různých sběratelů a pokud vím, tak i rádi poskytnou informace, jak na to a s čím... Ve svých prvních příspěvcích jsem napsal odkazy na různá fóra, která se věnují písku a jeho sbírání, prohlédněte si je a určitě najdete někoho, kdo vám poradí. Zkuste třeba "Sand Collectors United" nebo "Sand Swappers Only" nebo "Sandsammler". sandman

Guldiner

Moderátor
#42 - 21. 8. 2023, 20:16

Až nyní jsem si všiml tohohle vlákna,sandman klobouk dolů , nádherná sbírka včetně komentářů..
Zajímalo by mne od kud seš , všiml jsem si fotografií tabulí Písečná, Písek, což je na Jablunkovsku kde jsem vyrůstal...

Konzultace a poradenství v oboru numismatiky
https://www.linkedin.com/in/milan-heczko-01291424b
https://pin.it/4kDaagI
milan.heczko@yahoo.com

sandman

Uživatel
#43 - 28. 8. 2023, 21:25

Trochu teď cestuji (a při tom pochopitelně nezapomínám na písek), proto reaguji později. Přiznávám, že poslední dobou nemám moc času sem něco psát, nicméně jsem velmi rád, že si někdo opět všimnul tohoto tématu. O písku se totiž dá napsat plno zajímavostí. Nějaké povídání mám zhruba připravené, tak doufám, že to sem brzo napíšu... A co se týká otázky, odkud jsem. Narozen na Slovensku, v současnosti žijící ve středních Čechách. Jablunkovsko jsem navštívil několikrát a je tam nádherně. Stejně jako na jiných místech v Česku nebo na Slovensku, v Evropě nebo na jiném kontinentu. Na světě je plno krásných míst! sandman

sandman

Uživatel
#44 - 6. 11. 2023, 17:32

Výměna písku s jiným sběratelem? Jak s kterým...