Moderátoři: smith, Kucera, jan322

Profilový obrázek
opal

Uživatel

Zaregistrován:
4. 7. 2016

#1191 23. 12. 2017, 17:41

Já problém nemám.
Very rare and nicely toned.
From a German collection, assembled since the 1960s.

A retrográdny opis na reverze taky ne😁

Profilový obrázek
patason

Uživatel

Zaregistrován:
9. 7. 2007

#1192 23. 12. 2017, 17:48
Že na ukázky hezkých mincí reagujete arogantním způsobem si již zde všimlo více lidí, ale říci o této minci, že má ošklivou patinu, to již hraničí s dosti velkým amaterismem. Jaké si kupujete mince je jistě vaše věc, ale srovnávání této mince a tolaru ve stavu 2/2, ve prospěch druhé jmenované, je již komické.

Myslíte arogantním způsobem... no když jinak nedáte... ale to nejspíš proto, že mi to přijde opravdu směšné - teď už se tedy vážně za břicho popadám při té flekaté mezinárodní dokonalosti:-D Takže spíše totální despekt, než arogance...
Pokud je na té flekaté minci něco dokonalého, tak jsem amatér a jsem za to rád;-) Schválně, jestli najdete něco takového flekatého v nějakém profesionálním zpracování - myslím v publikaci...?!
Nesrovnával jsem ten tolar s mincí ve stavu 2/2. Pouze jsem konstatoval, že bych měl raději tutéž minci ve stavu 2/2, než se koukal na ty fleky.
Školíte tady (mj. i začínající sběratele) z nutnosti mít mince ve sbírce v nejdokonalejších stavech, dokonce ve stavech dokonalých ražeb z dokonalých razidel, s tím, že je to nějak důležité pro poznání v oblasti vývoje měny, výrobní technologie a pod... Můžete čtenáře vlakna poučit, v čem je přínosný ten flekatý tolar?

Profilový obrázek
patason

Uživatel

Zaregistrován:
9. 7. 2007

#1193 23. 12. 2017, 17:57

E1: ale ono vlastně velké sorry; čím víc se budou sběratelé pod vaším vlivem soustředit na tu dokonalost, tím víc mincí v běžných stavech a s normální patinou zbyde pro normální sběratele, takže, pokud můžete, dejte mě do ignorace, nebo ať správce moje příspěvky smázne, ať to tu nenarušují:-D

Profilový obrázek
Evropa1

Uživatel

Zaregistrován: