Myslíte arogantním způsobem... no když jinak nedáte... ale to nejspíš proto, že mi to přijde opravdu směšné - teď už se tedy vážně za břicho popadám při té flekaté mezinárodní dokonalosti:-D Takže spíše totální despekt, než arogance...
Pokud je na té flekaté minci něco dokonalého, tak jsem amatér a jsem za to rád;-) Schválně, jestli najdete něco takového flekatého v nějakém profesionálním zpracování - myslím v publikaci...?!
Nesrovnával jsem ten tolar s mincí ve stavu 2/2. Pouze jsem konstatoval, že bych měl raději tutéž minci ve stavu 2/2, než se koukal na ty fleky.
Školíte tady (mj. i začínající sběratele) z nutnosti mít mince ve sbírce v nejdokonalejších stavech, dokonce ve stavech dokonalých ražeb z dokonalých razidel, s tím, že je to nějak důležité pro poznání v oblasti vývoje měny, výrobní technologie a pod... Můžete čtenáře vlakna poučit, v čem je přínosný ten flekatý tolar?

E1: ale ono vlastně velké sorry; čím víc se budou sběratelé pod vaším vlivem soustředit na tu dokonalost, tím víc mincí v běžných stavech a s normální patinou zbyde pro normální sběratele, takže, pokud můžete, dejte mě do ignorace, nebo ať správce moje příspěvky smázne, ať to tu nenarušují:-D

Víte, pouze se snažím začínajícím sběratelům zdělit, že existuje celá škála kvalit a na ukázky sem dávám špičkové ražby, protože všude na trhu je dost braku. Oni totiž začínající sběratelé berou zachovalost podle deklarací našich povedených aukcí. Úmyslně jim přes hezké mince říkám, že toto je to hezké a nikoli to, co je v aukcích deklarováno jako 0/0. Možná, že si všimnou tohoto velkého rozdílu a pochopí, že není něco v pořádku.
A nejedná se o tolar, ale o 1/2 tolar.
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz

Ale já se nesoustředím pouze na špičkovou kvalitu, ta je opravdu vyjímečná. Samozřejmě se soustředím i na hezké ražby a buďte si jist, že i těch je na trhu velmi málo a zájem je velký.