Zaregistrován
11. 10. 2011
Ahoj,měl bych takovou věc.Zhruba před čtvrt rokem jsem našel detektorem kámen,o němž jsem si myslel že je to meteorit.Vyleštil jsem,poleptal a nic(je možnost že jsem špatně naředil kyselinu).Hodil jsem tedy kámen na parapet a zapomněl na něj.Dnes jsem ho našel a takto zreznul.Je zvláštní že něco zůstalo netknuto ikdyž byl stále na dešti.Asi se jedná jen o železo že?
Obrázky:
Zaregistrován
21. 7. 2016
DOBRÝ DEŇ SOM V TOMTO LAIK
MAM K SISPOZICI PAR SUTRIKOV CO BY VLASTNE MOHLI BYT METEORITI ASPON
TAK MI TO TVRDI UJO KTORY ICH VSEMOZNE HLADA
POSLAL BY SOM PAR FOTO AK MI VIETE PORADIT KDE BY SA MOZNHO DALI
SPENAZIT.
Obrázky:
Zaregistrován
11. 10. 2011
Trojka mi přijde jako carborundum ale další nevím snad nějaké horniny a křemen
Zaregistrován
23. 10. 2006
Podľa fotiek , žiaľ nie je čo speňažiť.😕
Múdry sa teší objaveniu pravdy, hlupák falošnosti.
Zaregistrován
31. 7. 2016
Dobrý den,
prosím o radu.
Táta našel u pole kdysi kulový kámen. cca 30 cm v průměru. Je to koule na povrchu je cca 2.5 cm skořápka (černá natavená, s odleskem) a uvnitř je hrubý černý kámen. Přikládám úlomek ze skořápky - foto zvenčí, lom a zevnitř. Na foto se jeví odlesk do zelena, ale když se na něj člověk dívá normálně, je černý. Mohl by to být meteorit?
Obrázky:
Zaregistrován
31. 7. 2016
Ještě na denním světle (bez blesku)
Obrázky:
Zaregistrován
11. 10. 2011
Řekl bych že hutní odpad
Zaregistrován
2. 5. 2015
Asi Vás velmi zklamu, ale spousta prezentovaných kamenů NEJSOU meteority...
Zaregistrován
2. 5. 2015
Struska a nebo čedič, jedině v nich se mohou nacházet vzduchové bubliny... ty v meteoritech nejsou.
Zaregistrován
2. 5. 2015