Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, HeliFox, smith
Děkuji za vysvětlení, jsem laik.
Sem na pohledy hledím jenom poslední dobou a abych jenom nečuměl, tak jsem také trochu přispěl.
Zároveň přikládám další pro mne zajímavou pohlednici (opět nevím,zda to tu už nebylo).🙂
Pohled ze 13 tého congresu esperantistů s příležitostným razítkem družstevní výstavy. Nevím proč je tam toto razítko, když esperantisté měli své razítko, asi aby pan (paní) ukázal,že toho pochodil více😃
Obrázky:
Arsen-pěkný a zajímavý pohled.Jen je trochu divné,že napsal esperantem pouze adresu.Alespoň i my ,co esperanto neznáme,můžeme přečíst zajímavý dokument,kterým beze sporu pohlednice je.A přestože Úpice v té době měla jistě několik tisíc obyvatel,vapadá to,že pozdrav došel bez problémů.
Stani – prečítal som si tvoj príspevok 878 v tejto sekcii a prikladám ešte na doplnenie.
Nedokážem z tvojho scanu určiť dátum na druhej dennej pečiatke cez známku.
Ja môžem priložiť výskyt odtlačkov strojových denných pečiatok s týmto dátumami.
- pohľadnica so známkou Zápotocky: dátum na prvej dennej pečiatke: 22.VII.52.-9, druhá denná pečiatka je cez známku a dá sa dátum určiť len pod lupou. 22.VII.53.-9. Na pohľadnici je ručne napísaný dátum: 21.7.53
- pohľadnica bez známky: dátum na prvej dennej pečiatke: 29.VII.52.-9, druhá denná pečiatka má dátum 29.VII.53.-9. Na pohľadnici nie je žiaden iný časový údaj, aby som vedel určiť v ktorom roku bola teda pohľadnica písaná a odoslaná.
Obrázky:
Ani sa sem nedívam,hľadám Feldéša.Zbytočne.😃 Viac nemám.
Pozri na príspevok #1067,tam mám dve také.Alebo počkaj,našiel som ešte dve,naskenujem to.
Podľa mňa je to jasné.Ide o rok 53 a na strojčeku je jedno razítko 52.
Predpokladám,že máš poštu v Lomnici.Na tom razítku na známke nie je vidieť nič,ale na tom "viditeľnom" je 52 a nemá to tam podľa všetkého čo robiť,má to byť 53.
Fungovalo to tak minimálne mesiac,možo aj celý rok.🙄
Ty máš júl,ja august.
Translate:červenec,srpen.😁 😁
Idem skenovať.
-s-