Zaregistrován
23. 10. 2006
rok výroby 1925 brus Gábi Tolkowský.😉
Múdry sa teší objaveniu pravdy, hlupák falošnosti.
Zaregistrován
1. 9. 2012
Moc rád se dívám na Vše příspěvky a rád se i poučím, ale nechápu proč si rovnou nemailujete, když se napůl bavíte přes soukromou poštu a pak zde příspěvky nedávají smysl.
A já bych taky moc rád věděl v jakých cenách se tyto krásné kamínky prodávají. Myslím, že nikdo zde nebude závidět a jestli jsou ceny řádů tisíců či miliónů je jedno, ale jako informace by mě to zajímalo.
Zaregistrován
23. 10. 2006
prepáč Nofuture101; Mifell je určitú dobu každý rok v Ázii , preto určitá moja súkromná podpora v skúsenostiach - pokiaľ po prečítaní bude stáť o ňu.😃
Možno nedávajú zmyslel len posledné príspevky kde som mazal fotografiu starožitného šperku .
Zaregistrován
6. 2. 2012
Fotky posilam na verejne forum :-)jsem rad za kazdou reakci😉 od kohokoliv!! To ze Grofik v podstate ke kazdemu prispevku rekne svuj nazor je super 😉 jsem za to hrozne rad🙂ceny uvadet nehodlam 🙂 i kdyz nejsou tajne😉 ale proste to sem nepatri (dle meho nazoru) proto soukroma posta😃 tak se nezlob😉 😃 > Nofuture101 napsal/a:
Moc rád se dívám na Vše příspěvky a rád se i poučím, ale nechápu proč si rovnou nemailujete, když se napůl bavíte přes soukromou poštu a pak zde příspěvky nedávají smysl.
A já bych taky moc rád věděl v jakých cenách se tyto krásné kamínky prodávají. Myslím, že nikdo zde nebude závidět a jestli jsou ce ny řádů tisíců či miliónů je jedno, ale jako informace by mě to zajímalo.
mifell@atlas.cz
Zaregistrován
6. 2. 2012
Tak jsem ho nakonec vzal😃 prikladam zepar lepsich fotek 😉
Obrázky:
mifell@atlas.cz
Zaregistrován
1. 9. 2012
V pohodě. Grofik reaguje, ptz tomu rozumí. Já nechci radit, když si nejsem 100% jistý.
Těch cen je škoda, ptz vůbec nemám představu za kolik se takové pěkné kamínky dají koupit. Cen z aukcí apod je dost, ale tam je to asi o něčem jiném.
Zaregistrován
1. 9. 2012
Ten safír je fakt pěknej.
Zaregistrován
6. 2. 2012