Moderátoři: Šenfi, acme2000, smith

Falaux

Uživatel

Zaregistrován:
6. 1. 2020

Vytvořeno:
31. 3. 2021, 17:09

Dobrý den,
jsem začátečník a mám takový hloupý dotaz. Z jakého důvodu, vyletěla cena bankovek 100 kč vzor 2018 s přítiskem. Pokud vím měnila se kus za kus s nákladem 200 tisíc. Proč cena této bankovky nejde pod tisíc korun?😃

PasikCz

Uživatel

Zaregistrován:
28. 9. 2019

Vytvořeno:
31. 3. 2021, 17:24

Protože volný trh a bublina jako kráva😉 Už splaskává, splaskne zase na nějakou normální úroveň...

If it is too good to be true it probably isnt.

Falaux

Uživatel

Zaregistrován:
6. 1. 2020

Vytvořeno:
31. 3. 2021, 17:30

Díky za odpověď, moc se v tom nevyznám , tak jsem si říkal že jsem hloupý, že nevidím v tom potenciál 1500 kč :-)

Frantig

Uživatel

Zaregistrován:
7. 4. 2013

Vytvořeno:
1. 4. 2021, 11:00

Před nedávnem jsme to řešili v jiném vlákně... stokoruna se stala "obětí puzzlařů", t.j. skládačů všech 27 existujících sérií. Pokud máte, prodávejte, 1500 už za to nikdy nebude ;-).

pavel 1045

Uživatel

Zaregistrován:
26. 11. 2019

Vytvořeno:
1. 4. 2021, 19:01

Já bych ty stokoruny s přítiskem ČNB až tak moc nepodceňoval. Když si spočítáme , že při množství 200000 ks to většina skládá do sady 01 - 28, tak nám vyjde počet sad 7142. A to ještě x sběratelů má těchto sad více, takže se nám počet sběratelů snižuje. Je pravda, že v současné době jejich cena klesá, ale skutečná hodnota se ukáže tak za 3 - 4 roky. A na původní cenu 300 - 400 Kč, která byla před rokem, se to již nikdy nevrátí. Myslím, že je to dobrá investice, a hlavně si musíme uvědomit, že sběratelství je běh na dlouhou trať.

mischel13

Uživatel

Zaregistrován:
2. 11. 2008

Vytvořeno:
1. 4. 2021, 20:49

Tak toto není zrovna dobrá investice, než kupovat všech 28 sérií, tak raději rozšířím série u jiných starších bankovek. Ale každý máme jiný pohled na sběratelství.
Tyto novodobé přítisky, vždy jde v první řadě o peníze, až potom o sběratelství!

vše okolo Darexu, Tuzexu a jejich poukázek