Moderátoři: pavelgregor, oliver, jacx, smith

YOSHI

Uživatel

Zaregistrován:
31. 12. 2009

Vytvořeno:
31. 12. 2009, 12:12

Dobrý den,jsem tady nováček.Koupil jsem groš V II.CHci se zeptat jestli je to určitě originál a SM 1.Případně jestli byste mi ho mohli určit detailněji😉 Díky

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

kekule

Uživatel

Zaregistrován:
19. 1. 2008

Vytvořeno:
31. 12. 2009, 14:03

pravý je určitě... a určený správně také.... 😃 😃

kacuro

Uživatel

Zaregistrován:
7. 10. 2006

Vytvořeno:
31. 12. 2009, 14:18

... ovšem za předpokladu, že tam ta bodka být neměla, takto při tom setření to myslím není 100%

korunka

Uživatel

Zaregistrován:
28. 6. 2008

Vytvořeno:
31. 12. 2009, 18:20

Není náhodou z Aukra? Na podobný jsem chtěla přihodit a prosila jsem prodejce o lepší fotky. Z pohledu od nohou lva ( po natočení) měl ale znatelný kroužek, který byl jen velmi slabě vyražen. Z pohledu ze předu však na minci nebylo bidět vůbec nic, jako by tam znaménko nebylo. Je mi ale povědomý, není to náhodou on? 😲

Tatka

Uživatel

Zaregistrován:
1. 1. 2010

Vytvořeno:
1. 1. 2009, 04:50

Zdravím všechny sběratele v Novém roce a mám na vás prosbu.
Po prarodičích máme minci "pro zlé časy", kterou se mi už podle vašich příspěvků a publikace p. Smolíka podařilo identifikovat jako PG Václava II. - Sm. 2 s pravděpodobně malým lvem.
Pomohli byste, prosím, s jeho finančním ohodnocením?

PS: Je to foceno teď v noci při umělém osvětlení, proto ta zlatavá barva. Pozadí je čistý papír, ale na fotce má do bílé daleko.

Obrázky:

YOSHI

Uživatel

Zaregistrován:
31. 12. 2009

Vytvořeno:
1. 1. 2009, 13:12

Je to on🙂 Ale i po důkladném bádání pod mikroskopem jsem rozdělovací tečku nenašel.No buď je to Sm1 nebo je setřená tak nevím.Je to můj první Václav II,tak to moc neřeším🙂

jacx

Moderátor

Zaregistrován:
20. 8. 2007

Vytvořeno:
1. 1. 2009, 15:11

to tatka:
mince je to krásná, určena je správně, patří mezi vzácnejší varianty nikoliv však rarity
doporučuji minci si ponechat