Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, určení a identifikace mincí » > MINCE OD ROKU 1600 DO 1920 <

Vykupminci.cz
Numisargo

> MINCE OD ROKU 1600 DO 1920 <

Moderátoři: numismat, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Misak33 napsal
V souvislosti se zachovalostí 0/0 nebo RL bych se rád zeptal. Jakto, že na aukci Nummus jsou vyvolávací ceny vesměs většiny mincí v zachovalosti 0/0 dražší než RL? Je to tím, že jsou RL méně vzácné než 0/0?


Popisy zachovalostí v aukcích Nummus nemají s reálným stavem mince většinou mnoho společného, takže je to celkem jedno.... :roll:
Registrovaný uživatel
FRANZ napsal
Jsem laik, teprve začínám, tak pokud píšu nesmysly, rád se poučím.



..také bych chtěl začínat s tímto základem ;)
Registrovaný uživatel
Tím jsem myslel sehnat mince v této kvalitě, tedy v 0/0. Jak jsem již psal, nějaké mince mám, ale rád bych toto období začal sbírat znovu a v lepší kvalitě!!! Čekám teď na březnovou aukci dukát a snad se mi tam něco podaří sehnat...

Jinak máte někdo zkušenosti s ohodnocováním kvality na dukátovskejch aukcích?? Díval jsem se totiž na výsledky starších aukcí a příjde mi ža tam šli mince o které mám zájem nějak levno... (s katalogovou cenou to nemělo téměř nic společného...) Mám namysli korunky ve stavu 0/0. Byly v tak špatném stavu, nebo šli jen zalevno??? Poradí někdo???
Registrovaný uživatel
Bez toho vidět popsanou minci "naživo" v aukci raději ani příhoz !!!
(nebo zaúkolovat známého který vidí "naživo")
Registrovaný uživatel
Tak to jo! To je jasný, hodlám se tam na začátku března stavit pro katalog, a okouknout co budou mít... Ale stejně, jaké máte zkušenosti s tím dukátem??? Ohodnocují si mince sami a kvalitně, nebo tam napíšou to co chce majitel mince???